Graag zou ik hierbij een aantal mensen bedanken voor hun bijdrage voor het tot stand komen van Stichting de Pauw. Allereerst mijn moeder die mij in een voor mij heel zware periode (burn out) heel liefdevol heeft gezorgd. Uiteraard dank voor de bestuursleden, Hans van Hezik, Ton van Roovert, Ron de Swart, Hans de Vries en Peter-Paul Wedemeijer die het initiatief hebben ondersteund en hun vertrouwen gegeven door bestuurslid te worden.

Grote dank voor Pauline Wedemeijer van notariskantoor Wedemeijer-Marks die de statuten van de stichting gratis heeft opgesteld en ook gratis de oprichting heeft verzorgd. Speciale dank voor mijn goede vriend Chris Hollanders die dit initatief en mij heel erg heeft gesteund en ook de eerste keer met mij mee is gereisd naar Bulgarije. Ook dank aan Evert ten Voorde voor zijn steun en motiverende opmerkingen.

Ik ben Gert Klijn, voorzitter van Stichting Kinderen van Bulgarije ook zeer erkentelijk voor het ons in contact laten brengen met Fice in Bulgarije. Dat zijn fantastische mensen en een zeer goede organisatie. Dank ook voor Roberta en Stefano van Podere Grignano, een Toscaanse boerderij,  die 10% van hun huuropbrengst van 2 appartementen aan de stichting schenken. Ook dank voor B-B Hosting die de stichting een gratis hostingpakket en domeinregistratie heeft gegeven.

Op het moment van schrijven is de internetsite nog niet in de lucht en staat de stichting eigenlijk nog aan het begin, maar ik denk dat wanneer we met meerdere mensen ons een klein beetje inzetten voor dit goede doel, we veel kunnen betekenen voor de kinderen van het internaat St. Clement Ohrdinsky.